IM-AIOExplained.blogspot.com:

Niche > Blog > Affiliate > Autoresponder > IM

Tuesday, December 15, 2009

Incoming Fr.ee DIY Autoresponder, Fr.ee E-mails and other Fr.ee Tools >>

.: Assalamu'alaikum dan Greetings~~
:-)

Hari yang penuh bersemangat. Dalam sedikit masa lagi, m2mdoh akan post-kan berkenaan e-mel, autoresponder percuma, kekuatan kata laluan, blueprint IM yg m2mdoh praktik dan beberapa post lain. Sekarang m2mdoh masih lagi menyediakan artikel yang berkaitan dengan pautan ke laman sesawang terbabit.

Membuat List

Untuk mana-mana IMers yang baru mula bertapak dalam bidang ini, blog ini akan menunjukkan tools yang menarik dan percuma agar dapat membantu mengurangkan kos anda di samping memberi penerangan percuma bagaimana hendak membuat duit dan memulakan perniagaan di internet. Antara yang paling mustahak untuk kita dalam bidang IM ini ialah mempunyai autoresponder sendiri. Kegunaan utama autoresponder ialah untuk membuat list, kerana tanpa list, anda mungkin sukar membuat pendapatan yang berulang.

Tapi untuk menggunakan full-feature autoresponder memerlukan kita mengeluarkan kos. Kita baru hendak memulakan IM, jadi jika ada cara atau teknik yang boleh mngurangkan kos, kita guna dahulu. Kemudian selepas sudah mempunyai pendapatan, barulah kita beralih ke khidmat autoresponder berbayar. Memang yang percuma mempunyai kelemahan, tetapi di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Kan? Kan? hee ;-D

'Autoresponder' Percuma

Jadi, tunggu post yang akan datang untuk bagaimana mendapatkan 'autoresponder' yang boleh anda hasilkan sendiri. Ianya percuma, database yang unlimited, tiada sebarang kos, tiada sekatan masa, tiada iklan, tiada bayaran tersembunyi, tetapi.. yang ini anda perlu ingat. Anda perlu menghantar e-mel balas anda secara manual kepada prospek. Itu sahaja. (autoresponder kah itu?) Ok ok, ianya bukan autoresponder tetapi amat mirip dengan autoresponder. Selepas anda gunakan dan praktikkan, anda akan bersyukur kerana anda kini tidak perlu menggunakan perkhidmatan percuma yang mempunyai sekatan masa atau menyelitkan iklan di dalam e-mel anda lagi. ;-) Jadi, tunggu dan lihat.


IM-AIOExplained: "Betulkah kita boleh mula menjana pendapatan tanpa mengeluarkan banyak kos??" ;-)

:.

No comments:

Post a Comment

Comments? Advice? Glad to hear your words, I appreciate it sooo much, Thank you. :-D